Funny Friday

Det blev en sjukt lyckad fredagkväll med min bästaste vapendragare Emma
(även fast vi inte fick tag i någon "green adine" hahaha)

Jag kom hem till Emma vid 8 snåret. Det bjöds på en fördrink, white russian, och sen blev det kycklingsallad. Därefter började drinkblandningen. Det blev "babar", "emma" och en massa annat ihopkok. Himla goda blev dom allihopa i alla fall. Emma hade köpt sprit kvällen till ära och jag hade köpt drinkmix, 4 sorters juicer, fanta och fruktsoda. Allt var som uppbyggt för en bra kväll. Ändå vill jag poängtera att jag mådde sjukt bra när jag vaknade. Inte det minsta bakis! Väääldigt skönt.

Inte förrän efter kl.12 slirade vi oss ner på krogen. Kikade in på Svenssons - inget drag. Utan gick vidare till Oscar och Dance Event. Himla skoj! Som jag har sagt förut så går det inte att ha tråkigt med Emma ♥ Det blev en himla massa dans också, kul! Dj Sammy var också där (bild nedan) en himla liten människa :) Det blev åtminstone lite kort även om kameran inte användes jätteflitigt under kvällen. Men några bilder skramlade vi ihop iaf, varsågod!


    
  

 
Finfrillan vid hemgång..

Kommentarer
Postat av: ahren

ser skoj ut =)

Postat av: SVENSKK

Låter som en riktigt lyckad kväll! Jag vill också ut och parta men är dessvärre sjuk så in i helvete. :(

Förresten, tummen upp för dig som hade med dig kameran! ;)

2009-01-31 @ 17:34:46
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e5ddf2b32dffea285f 2009-01-31 14:40:30 <![CDATA[Funny Friday]]> /2009/january/utkast-det-blev.html http://svenskk.se/

Förresten, tummen upp för dig som hade med dig kameran! ;)]]>
199128;4ff023e5ddf2b32dffea285f 2009-01-31 17:34:46
-->